Namaz me naaf ke niche hath Bandane ki hadees ki tahqeeq post no.3
naaf ke niche hath bandne ki hadees post no.3
Zaheer salafi
ذكر األثرم قال: حدثنا ألو الوليد الطيالسي قال: حدثنا محاد ابن
سلمة عن عاصم اجلحدري عن عقبة بن صهبان مسع عليا يقول فِّی قول اللہ عز وجل فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَ انۡحَرۡ قال: و ضع اليمَن على اليسرى حتت السرة
ْ
“Sahabi e Rasool Ali raziyallahu anhu فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَ انۡحَرۡ
َ ki tafseer mein farmaya ke isse namaz
me daae’n hath ko baae’n hath par rakh kar naaf ke
neeche rakhna muraad hai
At Tahmeed limaa Fee al Muwatta Minal Ma’ani wal Asaneed.jild 20 safa no.78
Scan link.https://drive.google.com/file/d/1XrlgBtmLIDGArHdocogyZMLhCKvUNiA-/view?usp=drivesdk
Is Hadees ke 4 jawab hain
Jab Abu Waleed Hammad bin sallama se bayan Kare to riwayat zaeef hothi Hain
Kyuki Hammad bin Salma Ka akhari Umar me hafiza bigad gya tha or Abu Waleed me inse Umar ke akhari hisse me sama Kiya tha
1)Imam Abu hatim wafat 327) farmatey Hain
أبو الوليد عند الناس اكثر كان يقال سماعه من حماد بن سلمة فيه شئ كأنه سمع منه باخرة، وكان حماد ساء حفظه في آخر عمره
Jarha o tadeel Jild ibne ABI hatim Jild 9 SAFA 66)
Yahi baat Kai muhadiseen ne ki Hain
Ye pahli wajha is riwayat ke zaeef hone ki
2) Asim al Jahdri aur Oqba bin Sehbaan ke darmiyan al A'ajaaj al Jahdari ka waasta Hain jiski sarhat tarikh Al kabeer me moujud Hain Hain
عاصم اجلحدري عن أبيه عن عقبة بن صهبان
Muqaddama Mausua’ah Shurooh al
Muwatta: jild 1 safa no.199 scan link.
https://drive.google.com/file/d/1YTkViPOSvJ-CHlioWpiq3i5X47KB3XIC/view?usp=drivesdk
Tarikh Al kabeer me Hain
عاصم اجلحدري عن أبيه عن عقبة بن صهبان
Tarikh Al kabeer Jild 2 safa 437)
Scan
Isme Asim ne an Abhi kha Yani unke bap Al A'ajaaj
Or Al Aajaaj Al jahdari .majhool Hain khud hanfiyo ke nazdeek bi ye majhool Hain
Ye dusri wajha is riwayat ke zaeef hone ki
3) Isi riwayat ki doosri sanad mein seeney par hath baandhe ke alfaaz hain Yani sanad or matan dono me izteraab Hain
Dekhe Sunan Qubra lil bahyaqi Jild 2 safa 45)
Scan
Yani Isme izteraab
Ye teesari wajha Hadees ke zaeef hone ki isme izteraab hain
Or Iska akhari jawab ye Hain ki aghar iske bawjood ahanaf isko sahih mante Hain to ye Hadees unke khilafa Hain
Tafseel mullahiza ho
Arz hai ke Tamheed ke is nusqhe mein السرة (naaf) ka lafz kitab ke mohaqqiqh ne apni taraf se banaa diya hai. Asal
qalmi nusqha, jisse naqal karke ye kitab chaapi gai hai, isme is riwayat ke aqheer mein السرة (naaf) ka lafz hargiz
nahi hai. Balkey الثندوة (chaati) ka lafz hai. الثندوة ke maane chaati ke hote hain.
Asal qalmi nusqha, jisse naqal karke ye kitab chaapi gai hai, isme is riwayat ke aqheer mein السرة) naaf ka lafz hargiz nhi hai. Balkey
Usme Jo lafz vo ye he الثندوة jiska mana hotha chaati (seena )
Lisanul Arab waghera me iska yhi mana he chati ka.
Deobandiyo’n ki dictionary Al Qamoos al Waheed me he( الثندوة)mard ka pistaan”yani chati kha gya he
Al Qamoos ul Waheed: safa no.224
Scan link.👇
link.https://drive.google.com/file/d/1XqrHkFG5crcqVphdQ164FnXT-kH2pRl8/view?usp=drivesdk
.
Or is nusqe me asal lafz الثندوة
He jiska mana Hamne lugat se sabit Kar Diya ki chati Hota he .ab nusqe ki tahqeeq Karne wale ne isi nusqe me niche likh Diya ki is hadees me asal lafz الثندوة he .ye scan Ak Baar fir se dekhe sabse niche 👇
link.https://drive.google.com/file/d/1XrlgBtmLIDGArHdocogyZMLhCKvUNiA-/view?usp=drivesdk
..................
2) Ak or mohqiq ne Is nusqe ki tahqeeq Dr. Abdullah al Turki unhone is riwayat me lafz الثندوة .ke sath bayan Kiya he
Ye scan Dekhe 👇 tahqeeq Dr Abdullah al turki wala nusqa.
https://drive.google.com/file/d/1Y4ZREAbl5hWn5gO-zTC55t3PyXe0IzwL/view?usp=drivesdk
To hadees Ka asal mana he ki
ذكر األثرم قال: حدثنا ألو الوليد الطيالسي قال: حدثنا محاد ابن سلمة عن عاصم اجلحدري عن عقبة بن صهبان مسع عليا يقول فِّی قول اللہ عز وجل فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَ انۡحَرۡ قال: و ضع اليمَن على اليسرى حتت الثندوة
Sahabi e Rasool Ali raziyallahu anhu. فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَ انۡحَرۡ ki tafseer mein farmaya ke ise namaz me daae’n hath ko baae’n hath par rakh kar chati (seene) par rakhna muraad hai
Tahqeeq Abdullah Al turki
https://drive.google.com/file/d/1Y4ZREAbl5hWn5gO-zTC55t3PyXe0IzwL/view?usp=drivesdk
Khateeb bagdadhi ne apni sanad ke sath bayan kiya
Hadees 👇
أخربنا أبو احلسن حممد بن أمحد بن رزقويه حدثنا عثمان بن أمحد بن
عبد اهلل الدقاق حدثنا عبداهلل بن عبد احلميد القطان حدثنا أبوبكر
األثرم حدثنا أبو الوليد حدثنا محاد بن سلمة عن عاصم اجلحدري عن أبيه عن عقبة بن ظبيان مسع عليا يقول فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَ انۡحَرۡ
قال:
وضع اليمَن على اليسرى حتت الثندوة
“Sahabi e Rasool Ali raziyallahu anhu apne daae’n hath ko baae’n
hath par rakh kar apni chanti ke neeche (seene par)
rakhna muraad hai.
.Muqaddama Mausua’ah Shurooh al
Muwatta: jild 1 safa no.199 👇 scan link.
https://drive.google.com/file/d/1YTkViPOSvJ-CHlioWpiq3i5X47KB3XIC/view?usp=drivesdk
Or bi takriban 7 kitabo me lafz ala sadar me sath bayan Kiya gya Jise is baat me wajan hotha Hain ki yha bi Seena ya chathi ke lafz hi hinge
Dekhe
Tarikh Al kabeer me Hain
عاصم اجلحدري عن أبيه عن عقبة بن صهبان
Tarikh Al kabeer Jild 2 safa 437)
Scan
Dekhe Sunan Qubra lil bahyaqi Jild 2 safa 45)
Scan
Khullasa is me naaf ke niche bandane sabit Nahi hotha balki seene par Bandana sabit hotha Hain lekin ye riwayat zaeef Hain
1)Al A'ajaaj ke majhool hone ki wajha se
2) Abu Waleed jab Hammad bin sallama se bayan kre to zaeef hothi Hain
3) is me izteraab Hain
Wallahu allaM
________________________________
____
Post no.1 naaf ke niche hath Bandane ki 7 zaif sanad .
https://kitabullha.blogspot.com/2020/12/no.html?m=1
___________________________________
Post.2 hajrate Ali ki traf mansub naaf ke niche hath Bandane ki hadees ki tahqeeq post link.👇https://kitabullha.blogspot.com/2020/12/hajrate-ali-rd-ki-traf-mansub-naf-ke.html?m=1
_____________________________________
Comments