Kya hath chodkar namaz padna jaiz he
kya hath chodkar namaz padna jaiz hai
Zaheer salafi
mirza ali engineer ne hath chodkar namaz padne par Chand dalail shiyo ki himayat me diye jiski tahaqiq pesh khidmat hai
mirza ne pahle ye kaha ki
hasan basari rahimullah . Ibrahim nakhi or saeed bin mushyab hath chodkar namaz padte the halaki inme se kisi ak se bi basanad sahih ye amal sabit nahi
pahli daleel.
حدثنا أبو بكر قال : حدثنا هشيم عن يونس عن الحسن ومغيرة عن إبراهيم أنهما كان يرسلان أيديهما في الصلاة
Hajarte Hasan or hajrate ibarahim namaz me hath chodte te.
Musanaf ibne abi shayaiba .hadees no.3973
scan
iski sanad zaeef hai kyuki isme rawi Husheim.bin basheer al wasati mudallis hain
fath al mubeen fi Tahaqiq tabqatul mudalliseen 130)
scan
or riwayat an ke sath hai or sama ki tasreeh nahi ki lihaza ye riwayat zaeef hai
dusri daleel
حدثنا عمر بن هارون عن عبد الله بن يزيد قال : ما رأيت ابن المسيب قابضا يمينه في الصلاة كان يرسلها
Abdullah bin yazeed farmate he ki Saeed bin Musayyab.namaz hath chodkar padte the
Musanaf ibne abi shayaiba .hadees no.
3976)
scan
ye bi sabit nahi iski sanad me umar bin haroon matruk ravi hai
imam hayshami rahimullah farmathe hai
عُمَرُ بْنُ هَارُونَ الْبَلْخِيُّ، وَهُوَ مَتْرُوكٌ.
umar bin haroon albalkhi matrook hai
majmau zawaeid jild 10 safa 286 raqam 18060)
scan
majid ak jagah kahte hai
ضعفہ أکثر الناس
aksar logo ne (Muhadiseen) ne ise zaeef kaha hai
majmau jawaid jild 1 safa 379.raqam1478 )
scan
عُمَرُ بْنُ هَارُونَ وَهُوَ ضَعِيفٌ.
umar bin haroon zaeef hai
majmau zawaeid Jild 8 safa 98 raqam 13170
Hafiz ibne hajar askalani rahimullah farmathe hai
متروك
matrook hai
taqreeb at tahgeeb raqam،5014)
Scan
is ravi par majid jarha ke liye dekhe
mizaan ul ateedal jild 2safa 228)
scan
or silsilah ahadise zaofa shaikh Albany jild 2 safa 11)
tisri daleel
mirza ne sahabi a Rasool abdullah bin zubair raziyallahu anhu par bi ye jhut bola ki vo halate qayam me ruku se pahle hath chodte the or hath chodkar namaz padte the
daleel 3
حدثنا عفان قال حدثنا يزيد بن إبراهيم قال : سمعت عمرو بن دينار قال كان ابن الزبير إذا صلى يرسل يديه
amar bin dinnar ne kaha Abdullah ibne Zubair radiallha anhu hath chodkar namaz padte te.
Musanaf ibne abi shayaiba.hadees no.3974)
scan
awalan to is riwayat me sirf hath chodne ka jikr hai ye wajhat nahi ki vo ruku se pahle chodte the ya baad me or Mumkin hai ki vo ruku ke baad chodte ho kyuki abdullah bin Zubair radiallha anhu khud farmathe hai
صَفُّ الْقَدَمَيْنِ وَوَضْعُ الْيَدِ عَلَى الْيَدِ مِنْ السُّنَّةِ
qadmo ko brabar rakhna or hath par hath rakhna sunnat hai
sunan abu Dawood hadees 754)
scan
yani abdullah bin zubair khud riwayat karte hai ki hath par hath rakhna sunnat hai fir vo kese Ruku se pahle hath chodnge
or dusree baat ye riwayat sabit nahi
is riwayat me amar bin dinnar al makki mudallis hai
MajMaul mudalliseen safa 349)
scan
or sama ki tasreeh nahi ki is liye riwayat zaeef hai
imam hakim nishapuri Rahimullah kahte hai
وَأَنَّ عَامَّةَ حَدِيثِ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ عَنِ الصَّحَابَةِ غَيْرُ مَسْمُوعَةٍ
amar bin dinnar ki aam tour se sahaba se bayan ki gyi riwayat me kisi me bi sama nahi
marifat uloom ul hakim safa 111)
scan
imam abu jurra kahte hai
من يسمع من أبي هريرة
abu huraira raziyallahu anhu se nahi suna
tahgeeb at tahgeeb Jild 8 safa 30)
scan
imam yahya ibne maeen rahimullah kahte hai
لم يسمع من البراء بن عازب
barra bin ajib raziyallahu anhu se inka sama nahi
tahgeeb at tahgeeb Jild 8 safa 30)
scan
imam tirmizi kahte hai
قال البخاري لم يسمع عمرو بن دينار من بن عباس
imam Bukhari ne kaha amar bin dinnar ne ibne abbas se nahi suna
tahgeeb at tahgeeb Jild 8 safa 30)
scan
baaj riwayato me amar bin dinnar ne agharche sama kiya hai lekin darje jail bala riwayat me sama nahi is wajha se ye riwayat zaeef hai
lihaza jab tak mudallis ravi ka sama sabit na ho riwayat zaeef na kabile hujjat hai
Comments